لیست قیمت کابل خراسان

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد به صورت لحظه ای توسط شرکت برق سان تجارت پایدار نماینده رسمی شرکت خراسان افشارنژاد به روزرسانی می شود. لیست قیمت کابل خراسان شامل جدیدترین قیمت های فروش سیم و کابل افشارنژاد است که با توجه به نوسانات زیاد قیمت مس در بازار جهانی دائماً در حال تغییر است. قیمت های موجود در لیست قیمت خراسان افشارنژاد با احتساب درصدی است که به صورت لحظه ای توسط کارخانه بر روی لیست قیمت اصلی افزایش یا کاهش می یابد. به عبارت دیگر نمایندگان شرکت سیم و کابل خراسان یک لیست قیمت پایه از شرکت دریافت می کنند که با توجه به وضعیت قیمت مس در بازار، نمایندگان موظفند تا درصدی را بر روی قیمت ها کاهش یا افزایش دهند.  محصولات این لیست شامل قسمت های مختلفی همچون سیم تک رشته افشان، کابل افشان دو روکشه، کابل افشان شیلددار، کابل کولری، کابل افشان، کابل زمینی و کابل مخابراتی و هوایی است که در صورت نیاز می توانید توضیحات مختصری را درباره هر یک از گروه ها در این صفحه مطالعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت برق سان با شماره 34267000 تماس حاصل فرمایید.

قیمت سیم و کابل خراسان

با توجه به تغییرات قیمت و نوسانات موجود در بازار مس، لیست قیمت سیم و کابل خراسان به صورت دوره ای توسط شرکت سیم و کابل خراسان به کلیه نمایندگان داده می شود که نمایندگان کابل خراسان نیز موظفند تا در صورت کاهش یا افزایش قیمت مس، درصدی را از لیست قیمت ارائه شده برای مشتریان خود کسر یا افزایش دهند. با استفاده از این سیاست از صدور لیست قیمت های روزانه نیز جلوگیری می شود.

کابل های مسلح خراسان افشارنژاد که در لیست قیمت سیم و کابل خراسان وجود ندارد از دسته کابل های سفارشی این شرکت محسوب شده که به جهت تولید نیازمند قیمت گذاری و زمان تحویل حداقل 10 روزه می باشند.

در صورت نیاز به دانلود لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد، فایل لیست قیمت خراسان با قابلیت دانلود در این صفحه قرار داده شده است.

لیست قیمت سیم و کابل خراسان

تاریخ بروزرسانی:1402/12/28

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد
پیوندهای کاربردی در مورد

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

دانلود لیست قیمت خراسان افشارنژاد

در قسمت دانلود لیست قیمت سیم و کابل خراسان می توانید لیست قیمت قرار گرفته در این صفحه را که شامل بروزترین قیمت های سیم و کابل افشارنژاد است دانلود نمایید.

کاتالوگ سیم و کابل خراسان

کلیه کاتالوگ های فنی شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد که شامل اطلاعات انواع کابل های تولیدی خراسان است در این قسمت قابل مشاهده و دانلود می باشد.

شماره تماس نمایندگی کابل خراسان

با ورود به صفحه اطلاعات تماس نماینده سیم و کابل خراسان می توانید شماره تماس و آدرس نمایندگی سیم و کابل خراسان افشارنژاد را مشاهده و دریافت نمایید.

لیست قیمت کابل آلومینیوم خراسان

لیست قیمت کابل آلومینیوم خراسان که شامل انواع کابل سه فاز آلومینیومی خراسان افشارنژاد است به همراه قیمت های به روز در این صفحه قرار دارد.

نمایندگی شرکت خراسان افشارنژاد

 در صفحه نماینده رسمی شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد اطلاعاتی در مورد شرکت و نمایندگان کابل خراسان افشارنژاد کسب نمایید.

سوالات متداول قیمت سیم و کابل

خرید سیم و کابل

لیست موارد مورد نیاز خود را به شماره 09023904212 واتساپ نمایید. همکاران ما پیش فاکتور اقلام را برای شما ارسال می نمایند. پس از رویت و تایید پیش فاکتور، وجه آن را به شماره حساب درج شده در زیر پیش فاکتور واریز نمایید. آدرس محل دریافت کالا، شخص گیرنده و فیش واریزی را به شماره ذکر شده واتساپ نمایید.

ارسال کالا در تهران با توجه به حجم و اندازه بار به وسیله وسایل نقلیه سبک یا سنگین انجام می پذیرد. مشتریان دیگر شهرها به وسیله باربری می توانند کالای خود را دریافت نمایند.

پس از واریز وجه؛ برای (بارهای سبک) پس از مدت زمان 1 الی 2 ساعت بار خریدار آماده تحویل و ارسال می شود. برای بارهای سنگین با حجم بالا این زمان بسته به مقدار افزایش می یابد و ممکن است در مواقعی نیاز به مدت زمان 1 روز باشد. قبل از واریز وجه کارشناسان فروش ما نسبت به زمان تحویل اطلاعات کافی را به شما خواهند داد.

فروش سیم برق فقط به صورت کلاف 100 متری امکان پذیر است. فروش کابل برق به صورت خرد انجام می شود.

کلیه سیم های برق و کابل آنتن به صورت کلاف 100 متری می باشند

کابل های تلفن مخابراتی به صورت کلاف های 100 متری و 250 متری تولید می شوند.

کابل برق های افشان زیر علاوه بر موجود بودن به صورت کلاف 100 متری، به صورت قرقره ای نیز تولید می شوند.

  • 2×1، 2×1.5، 2×2.5، 2×4، 2×6
  • 3×1، 3×1.5، 3×2.5، 3×4، 3×6
  • 4×1، 4×1.5، 4×2.5، 4×4، 4×6
  • 5×1، 5×1.5، 5×2.5، 5×4، 5×6

کابل های تک رشته افشان، کابل های افشان شیلددار، کابل های زمینی به صورت قرقره ای تولید می شوند و فاقد کلاف 100 متری می باشند.

قیمت سیم و کابل

بله؛ قیمت سیم و کابل درج شده در این لیست شامل درصد تخفیفی می شود. درصد تخفیف قیمت سیم و کابل به صورت روزانه و بعضاً ساعتی تغییر می یابد. جهت اطلاع از تخفیف ها تماس بگیرید.

لطفاً لیست موارد مورد نیاز خود را به روش های ذکر شده برای ما ارسال فرمایید تا پیش فاکتور با حداکثر تخفیف برای شما ارسال گردد.

قیمت سیم های افشان رنگی و ارت با یکدیگر یکسان است. از قسمت ستون “سیم تک رشته افشان رنگی و ارت” به جهت محاسبه قیمت سیم ارت استفاده نمایید.

قیمت سیم و کابل در لیست قیمت سیم و کابل خراسان بر اساس متر می باشد.

هر جفت سیم در اصطلاح برق کاران شامل یک سیم 1.5 و یک سیم 2.5 است. قیمت سیم 1.5 و 2.5 موجود در لیست را با یکدیگر جمع کنید تا قیمت یک جفت سیم بدست بیاید.

بله، ما عضو اداره مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

راهنمای لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

قیمت سیم افشان 1.5 و 2.5 خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد سیم افشان 1.5 خراسان و سیم افشان 2.5  خراسان و سایر سیم ها را از سایز 1 تا 300 میلی متر مربع تولید می نماید. در فوق و در سربرگ “سیم تک رشته افشان” مجموعه سیم های برق افشان افشارنژاد خراسان است به همراه قیمت پایه و بدون درصد تخفیف قرارداده شده است. اگر در لیست درخواستی خود عبارت سیم NYMHY خراسان را مشاهده می کنید در این قسمت کلیه این سیم ها قرار داده شده است.

 قیمت کابل افشان خراسان

به مجموعه ای از کابل های خراسان گفته می شود که بسیار شبیه به سیم های افشان با از سایز 16 تا 300 هستند. تنها تفاوت کابل های افشان دو روکشه با سیم برق در نوع روکش است که در مقایسه با سیم های افشان، از روکش مقاوم تر و محکم تری به جهت حفاظت از هادی ها استفاده می کنند. در واقع در سیم های برق از یک روکش به جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود اما در کابل افشان دو روکشه از یک عایق و یک روکش در جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود.

قیمت کابل افشان شیلددار خراسان افشارنژاد

هنگامی که کابل برق، در مجاورت با تجهیزاتی باشد که به میدان های مغناطیسی حساسیت داشته باشند، به جهت جلوگیری از القاء میدان های مغناطیسی شرکت های سازنده سیم و کابل از شیلد و فویل بر روی هادی کابل استفاده می کنند تا به وسیله آن از انتقال پارازیت به جریان عبوری از کابل جلوگیری کنند. در لیست قیمت کابل خراسان این محصولات با سربرگ “کابل افشان شیلددار” قرار داده شده اند. این کابل ها بر اساس استاندارد وی دی ای به کابل NYMCY شناخته می شوند.

قیمت کابل کولری خراسان افشارنژاد

کابل های کولری خراسان افشارنژاد به صورت مفتول و با روکش سفید رنگ، مخصوص کولرهای آبی به تولید می رسند. کابل کولری افشارنژاد در دو سایز پنج در یک و نیم (5*1.5) و چهار در یک و نیم (4*1.5) به تولید می رسند.

قیمت کابل مخابراتی خراسان

کابل های مخابراتی خراسان، در این لیست شامل کلیه کابل های قابل ارائه زوجی و آنتن صادراتی تولیدی توسط شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است. در لیست قیمت فوق کابل 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج، 8 زوج و 10 زوج تنها کابل های آماده خراسان است که در حلقه های 250 متری و در برخی مدل ها 100 متری و یا قرقره قابل ارائه هستند. کلیه کابل های مخابراتی خراسان از نوع 06 هستند.

30 دیدگاه برای “لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

  1. وحید نقوی گفت:

    سلام و درود
    خواستم بدونم متراژ کابل های برق خراسان سه در دو و نیم چطوریه؟

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام آقای نقوی عزیز
      کابل های 3×2.5 به صورت کلاف های 100 متری و قرقره های 500، 1000 و 2000 متری موجود هستش که نماینده ها به صورت باز هم از روی قرقره ها امکان فروش رو دارند.

      موفق باشید

  2. omid گفت:

    salam darsad takhfif baray 30 halghe 1.5 hamkar?

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام و وقت بخیر
      درصد تخفیف ها به صورت روزانه در حال تغییر هست. امروز حداکثر درصد تخفیف برای سیم ها روی 3% بود که ممکنه طی روزهای آینده این عدد با توجه به شرایط و نوسانات بازار تغییر داشته باشد.

      موفق باشید

  3. رضا حرمت گفت:

    سلام خراسان لیست قیمت جدیدتر از این هم منتشر کرده؟ بعد این تاریخ به روز رسانی شما درسته؟ ما می تونیم هر روز قیمت ها رو از همین جا چک کنیم؟

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام آقای حرمت گرامی
      بله شرکت سیم و کابل خراسان اخیراً لیست قیمتی جدیدتر از این هم به ما داده اند اما با افزایش قیمت مس و بالا رفتن کلیه قیمت ها، لیست قبلی خود به خود حذف شد. چون تا یک جایی تخفیف ها از روی لیست به قدری زیاد شد که شرکت لیست جدیدی رو تحویل نمایندگان داد اما بلافاصله قیمت سیم و کابل بالا رفت و نماینده ها نتونستند از لیست جدید استفاده کنند.

  4. مهران گفت:

    سلام، از کجا میتونیم، خرید، جزیی اینترنتی ، بکنیم. لطفا راهنمایی کنید. کاسبان ، شهر ما خیلی بی انصاف ند، در گرانفروشی، دومی ندارند.
    اگر امکانش هست جواب را به جیمیل ارسال بفرمایید.

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام و درود آقای مهران عزیز

      پاسخ کامنت به ایمیل شما ارسال شد
      موفق باشید

      1. میلاد گفت:

        سلام
        چرا سیم و کابل افشار نژاد خراسان رو به همین قیمتایی که لیستش رو به روز زدین نمیفروشین و بیشتر میگین قیمتاشو؟

        1. دانیال خوش آمال گفت:

          سلام وقت شما بخیر
          متاسفانه به دلیل عدم عرضه مس و نوسانات نرخ ارز قیمت سیم و کابل روند افزایشی داشته تا جایی که قیمت ها از لیست رسمی هم بیشتر شده است.همچنین لیستی که شما مشاهده می کنید مربوط به تاریخ 1401/09/19 هست و از این تاریخ تاکنون شرکت لیست جدیدی ارائه نکرده است. بنابراین باید منتظر بمانیم تا لیست جدیدی با قیمت بالاتر توسط شرکت ارائه شود.
          ارادتمند

  5. مهرداد گفت:

    سلام اقا محمد حسین.روز بخیر.میخواستم مقداری سیم و کابل خریداری کنم و بین مغازه های شهرمون و چند شهر اطراف پخش کنم.میخواستم ببینم باید از کجا خرید بزنم و چجوری باهام حساب میکنید؟ لطفا راهنماییم کنید

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام آقا مهرداد عزیز
      شما می تونید لیست مواردی که نیاز دارید رو برای ما تلگرام و یا واتساپ کنید که ما برای شما به قیمت روز پیش فاکتور صادر کنیم. در حال حاضر قیمت ها در حال پایین آمدن هستش که بهتره با ما حتما تماس بگیرید تا از درصد تخفیف ها آگاهی پیدا کنید. چون شرایط شما ویژه هست پیشنهاد می کنم با بنده تلفنی در این خصوص صحبت کنید.

      متشکرم

      1. مهرداد گفت:

        خیلی ممنون.با چه شماره ای تماس بگیرم؟

        1. دانیال خوش آمال گفت:

          سلام مجدد
          34267000

          1. مهرداد گفت:

            خیلی ممنون اقا محمد حسین

  6. رضا محمدی گفت:

    سلام
    من میخواستم در شهرمون سسیم و کابل خراسان بخرم به چه نکاتی باید توجه کنم؟ اخه میگن خراسان تقلبی زیاد داره اما اصلش خیلی باکیفیته. لطفا راهنمایی کنید

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام و درود جناب آقای محمدی عزیز
      بله درسته، شرکت خراسان (افشارنژاد) به علت تولید محصولات بسیار باکیفیت از فروش بالایی برخوردار هستش اما یکی از مشکلاتی که ما و شرکت خراسان با اون مواجه هستیم محصولات تقلبی ای هستش که با نام خراسان دائماً در بازار پخش میشه.
      بهترین راه برای خرید کابل اصلی خراسان افشارنژاد این هستش که به سراغ نماینده های رسمی این شرکت بروید و هنگام خرید حتماً از فروشنده بخواهید در زیر فاکتور شما عبارت “محصولات فروخته شده از برند شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است” قید بشود.

  7. محمود گفت:

    سلام ..برا پروژه های نوسازی سیم و کابل می خواستیم میخوام یه قیمت بهمون بدید..(قیمت درب کارخانه)چطور میشه از قیمت هاتون آگاهی پیدا کرد….ممنون از لطفتون موفق باشید یا علی

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام دوست عزیز و بزرگوار
      برای دریافت قیمت پروژه ای باید لیست خودتون رو برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی توسط همکاران ما قیمت های تخفیف خورده برای شما به صورت پیش فاکتور ارسال شوند.

  8. سام لطفی گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت سیم نمره ۱/۵+۲/۵ (جفت کلاف) به تعداد ۲۰ حلقه مارک افشار نژاد خراسان در حال حاضر چنده ؟

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام و وقت بخیر جناب آقای لطفی عزیز
      قیمت هر جفت سیم 1/5 و 2/5 خراسان (افشارنژاد) در حال حاظر 380 هزارتومان هستش که چند درصد تخفیف هم از اون کم میشه. لطفا با شرکت ما تماس بگیرید تا در خصوص تخفیف ها با شما صحبت کنم.

      متشکرم

  9. بهنام گفت:

    سلام .. قیمت کابل ۵ در ۱۰ افشان را می خواستم ..حدود ۳۵۰ متر نیاز دارم .. همچنین میزان در صد تخفیف

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام و درود دوست گرامی

      قیمت کابل با احتساب درصد تخفیف به ایمیل شما ارسال شد.

      موفق باشید

  10. سلامی گفت:

    سلام
    خسته نباشید

    بنده کارم دوربین مدار بسته هست و با کابل کواکسیال و سیم با سایزهای مختلف زیاد سر و کار دارم.
    میخواستم ببینم قیمت های افشارنژاد چطوریه؟
    کابل RG11 هم دارید؟
    الان هم یک پروژه دارم که احتمالا سه چهار کلاف RG59 بخوام.
    لطف میکنید قیمت بدید که بتونم مقایسه کنم.

    ممنونم

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      درود آقای سلامی عزیز
      .کابل های آرجی 11 در لیست قیمت فوق وجود دارند که از اون ها در هر روز درصد تخفیفی کسر می شود. این درصد در روزهای مختلف به علت وجود نوسانات قیمت متغیر است
      شرکت صنعتی الکتریک خراسان کابل آرجی 59 را در سبد تولیدات خود ندارد.
      موفق باشید

  11. مهدی فهیمی گفت:

    سلام
    قیمت کابل 3در2.5 و 3در4 رو میخواستم بدونم روی 450 متر چقدر تخفیف داره؟!

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام آقای فهیمی عزیز

      تخفیفی که می تونیم اعلام کنیم به شما 10 درصد هستش. ولی به جهت دریافت تخفیف های بیشتر با واحد فروش ما تماس بگیرید.

      متشکرم

  12. ولیدآبادی گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام
    این لیست قیمت که در سایت شما موجود است (سیم نمره 1 قیمت 10،200 ریال —— سیم نمره 1.5 قیمت 14،500 ریال و …… ) برای چه بازه زمانی بوده
    اگه پاسخ بدین ممنون میشم و به بنده کمک بزرگی انجام داده اید
    سپاسگزارم

    1. دانیال خوش آمال گفت:

      سلام جناب آقای ولیدآبادی
      کلیه لیست قیمت های موجود در این وب سایت بروز هستند. لیست قیمت قرار داده شده همان لیست قیمت رسمی شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است که از هر کدام از قیمت ها درصد تخفیفی برای مشتریان کسر می شود. به جهت اطلاع از آخرین تخفیفات با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید

  13. Mostafa گفت:

    درود به شما
    کابل 2*10 افشان با متراژ 40 مت چند آمپر میتونه عبور بده ؟
    در لیست نوشته متری 25500 تومان،
    برای خرید 40 متر تخفیف هم داره ؟
    سپاس،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *