نماینده رسمی سیم و کابل خراسان افشارنژاد
نمایندگی کابل خراسان افشارنژاد

نماینده رسمی شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد

شرکت صنعتی الکتریک خراسان (افشارنژاد) در سال 1346 در شهر مشهد توسط مرحوم علی افشارنژاد تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با یک خط تولید ایتالیایی، رشته ها و سیم های مسی را با استفاده از ماده پلی وینیل کلراید (PVC)  روکش می کرد. این مواد از کشور ژاپن به ایران وارد می شدند که پس از چندی شرکت سیم و کابل خراسان، با کسب دانش تولید و تجربه چند ساله در صنعت کابل فعالیت خود را توسعه داد و با نظارت ژاپن به همراه تکنولوژی دریافت شده به صورت رسمی وارد میدان تولید سیم و کابل در ایران شد .

سیم و کابل خراسان اکنون یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران است که از زمان تاسیس تاکنون دقت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات تولیدی خود دارد تا جایی که این شرکت پس از نیم قرن سابقه اکنون لقب تولید کننده با کیفیت سیم و کابل در ایران را از آن خود کرده است.

شرکت صنعتی الکتریک خراسان ( افشارنژاد) از جمله نخستین دریافت کنندگان مجوز استاندارد ایران (ISIRI) سیم و کابل کشور است که یکی از استاندارد های اصلی تولید سیم و کابل است همچنین سیم و کابل خراسان اولین دارنده و دریافت کننده TYPE TEST  کابل فشار ضعیف از موسسه بین المللی kema  از کشور هلند در ایران است.

جستارهای وابسته به این صفحه:

  • نمایندگی کابل افشارنژاد خراسان در تهران
  • نمایندگی شرکت صنعتی الکتریک خراسان
  • نمایندگی کابل افشارنژاد خراسان در لاله زار
  • نمایندگی کابل افشارنژاد
  • کابل خراسان لاله زار
  • نماینده خراسان لاله زار

نمایندگی کابل خراسان آیکون

برق سان تجارت پایدار نماینده رسمی کابل خراسان

شرکت برق سان تجارت پایدار به عنوان نماینده رسمی سیم و کابل خراسان افشارنژاد مفتخر است تا کلیه محصولات تولیدی این شرکت بزرگ کابل سازی را به فروش برساند.

مزیت های نماینده رسمی خراسان

پخش کلیه محصولات شرکت سیم و کابل خراسان (افشارنژاد) به عهده نمایندگی کابل افشارنژاد خراسان است.

خرید از نماینده رسمی سیم و کابل خراسان به شما این اطمینان را می دهد تا اجناس خود را از نوع اصلی و اورجینال خریداری نمایید. نظارت دائمی شرکت سیم و کابل خراسان بر رفتار نمایندگان سبب ارائه خدماتی ارزشمند و باکیفیت خواهد شد. ضمناً در صورت مشاهده تخلف از هر شخص یا نماینده ای در پخش و توزیع سیم و کابل خراسان، حق برخورد و سلب نمایندگی افشارنژاد برای این شرکت محفوظ است.

از دیگر مزیت های خرید از نمایندگی سیم و کابل خراسان، ارائه قیمت فروش درب کارخانه به مشتری می باشد که این امر به دلیل عدم وجود واسطه مابین شرکت و خریدار سبب حصول سود مابین فروشنده و خریدار می شود.

شرکت کابل خراسان گاهاً به دلیل وجود نوسانات قیمت مس در بازار جهانی ملزم به تغییر قیمت های لحظه ای به صورت کاهشی و یا افزایشی و ارائه لیست قیمت های دائمی به نمایندگان خود می شود. این امر نیز سبب جلوگیری از آسیب های احتمالی و ضرر و زیان مالی به خریدار می شود.

قیمت طلایی

خرید مستقیم و بدون واسطه از نماینده

اصالت کالا

ضمانت و اطمینان از خرید کالای اصلی

گارانتی کالا

خدمات پس از فروش سیم و کابل

فاکتور معتبر

ارائه فاکتور فروش معتبر و قانونی

نمایندگی کابل خراسان افشارنژاد
پیوندهای کاربردی در مورد

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

شماره تماس نمایندگی کابل خراسان

با ورود به قسمت تماس با نمایندگی کابل خراسان کلیه اطلاعات تماس شامل واتساپ و پل های ارتباطی با نماینده رسمی شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد قابل مشاهده می باشد.

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد (سیم و کابل مسی) شامل قیمت های کلیه محصولات آماده تحویل این شرکت همچون سیم و کابل افشان، کابل زمینی، کابل شیلددار و انواع کابل های مخابراتی می باشد.

لیست قیمت کابل آلومینیوم خراسان

لیست قیمت کابل آلومینیوم خراسان شامل کلیه کابل برق های تک فاز و سه فاز با هادی آلومینیومی است که به صورت آماده امکان تحویل درب انبار را دارند. این کابل ها از نوع آلومینیوم N2XY می باشند.

khorasan-afsharnejad-cable-order

محصولات ویژه شرکت کابل خراسان افشارنژاد در صورت استعلام به صورت پروژه ای امکان تولید دارند. از طریق این قسمت می توانید قیمت و زمان تحویل کابل مورد نظر خود را استعلام بگیرید.

khorasan-cable-pre-invoice

در صورتی که نیاز به دریافت پیش فاکتور فروش جهت خرید و استعلام قیمت انواع سیم و کابل خراسان را دارید از طریق ورود به صفحه مذکور امکان ثبت درخواست وجود دارد.

نمایندگی سیم و کابل افشارنژاد در تهران

نمایندگی کابل افشارنژاد خراسان در لاله زار

خیابان لاله زار تهران از گذشته تاکنون قلب بازار برق ایران بوده است. این خیابان مرکز پخش انواع تجهیزات برقی، روشنایی و ساختمانی در تهران می باشد. عمده تولید کنندگان بزرگ سیم و کابل و تجهیزات روشنایی در این خیابان حداقل یک نمایندگی پخش توزیع محصولات خود را دارند. نمایندگی سیم و کابل افشارنژاد در تهران در خیابان لاله زار و در پاساژ تجارت با سابقه 40 ساله در امر نمایندگی همچنان حضور فعالی دارد.

جهت دریافت لیست کلیه نمایندگان خراسان وارد صفحه نمایندگان خراسان شوید.

نمایندگی کابل افشارنژاد خراسان در تهران

شرکت برق سان تجارت پایدار نمایندگی کابل افشارنژاد خراسان در تهران می باشد. این شرکت با پخش سیم و کابل خراسان به صورت عمده در سرتاسر ایران نیاز بازار داخلی را تامین می نماید. شرکت کابل خراسان علاوه بر اعطای نمایندگی کابل افشار نژاد در تهران در سایر شهرها نیز نمایندگی های رسمی خود را دارد. در صورت خرید سیم و کابل از نمایندگی رسمی شرکت سیم و کابل خراسان، امکان ضمانت محصولات فروخته شده وجود دارد در غیر این صورت شرکت و نمایندگان خراسان هیچ مسئولیتی را در قبال فروش محصولات تقلبی خراسان و یا نمونه هایی با نام مشابه بر عهده این شرکت نخواهد بود.

نمایندگی سیم و کابل افشارنژاد در تهران

نمایندگی افشارنژاد لاله زار

برق سان تجارت پایدار به عنوان نمایندگی افشارنژاد لاله زار یکی از موفق ترین نمایندگان فروش سیم و کابل افشارنژاد می باشد که در زمینه فروش محصولات این شرکت نظیر سیم برق، کابل برق، کابل اعلام حریق، کابل مخابراتی و انواع کابل شبکه آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان هستیم. نمایندگی افشارنژاد لاله زار از خرید تا فروش و تحویل کالا در کنار مشتریان گرامی حضور خواهد داشت. در صورتی که نیاز به دریافت قیمت سیم و کابل افشارنژاد را دارید می توانید به صفحه لیست قیمت سیم و کابل خراسان موجود در این وب سایت تمامی قیمت های جدید سیم و کابل افشارنژاد را مشاهده فرمایید.