فیوز مینیاتوری

فیوز مینیاتوری هیوندای

نسل جدید فیوز های مینیاتوری هیوندای به عنوان یکی از جدیدترین خانواده موجود در بازار از خانواده محصولات اچ جی برند هیوندای الکتریک کره جنوبی است. این فیوز ها در دو کلاس تک فاز و سه فاز در قالب فیوز های مینیاتوری یک پل، دو پل، سه پل و چهار پل تولید می شوند. این فیوزها به دلیل قیمت اقتصادی و بازار فروش گسترده محصولات هیوندای خصوصاً پس از تحریم ها به دلیل کیفیت بالا توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین برند های مطرحی همون لگراند بدست آورد. هیوندای الکتریک کره جنوبی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با تولید رنج وسیعی از تجهیزات برقی امروز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات برقی و صنعتی در دنیا شناخته می شود. هیوندای الکتریک کره جنوبی در رنج جدید محصولات خود انواع کنتاکتور، فیوز مینیاتوری، بی متال، رله و انواع کلید های اتوماتیک را در سبد محصولات خود به عنوان خانواده جدید سری HG معرفی کرده است.

فیوز مینیاتوری C هیوندای

فیوز های مینیاتوری کلاس C هیوندای به گروهی از فیوزهای این شرکت گفته می شود که مناسب برای انواع الکتروموتورها و تجهیزاتی هستند که در هنگام استارت اولیه و راه اندازی دستگاه ها چندین برابر جریان نامی از فیوز جریان عبور می دهند. این فیوزها به فیوز  کلاس C یا فیوزهای موتوری شناخته می شوند.

فیوز مینیاتوری B هیوندای

فیوز مینیاتوری کلاس B هیوندای الکتریک که تحت عنوان فیوز های کندکار و یا دیرپر نیز در بازار شناخته می شوند به فیوزهایی گفته می شوند که دقیقاً مطابق با جریان نامی درج شده بر روی آن ها فعالیت می کنند. در واقع این فیوز ها در صورت عبور جریانی بیش از جریان نامی خود در کسری از ثانیه جریان برق را قطع می نمایند. این فیوز ها به عنوان فیوزهای روشنایی نیز در بازار شناخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *