کلید و پریز

کلید و پریز جدید لگراند

کلید و پریز جدید لگراند

پس از سال ها انتظار یکی دیگر از موفق ترین کلید و پریزهای لگراند با نام موزاییک پروگرام مجدداً باز طراحی شده است. موزاییک پروگرام نام یکی از پرفروش ترین خانواده های کلید و پریز لگراند است که به دلیل استقبال زیادی که در سطح جهانی از ابتدا از آن شده است هر چند سال یکبار مجدداً باز طراحی و به بازار جهانی معرفی می شود.

موزاییک پروگرام لگراند

موزائیک پروگرام لگرانداولین بار در سال 1971 اولین نمونه از کلید و پریزهای موزاییک با ظاهری کاملاً زیبا و البته لبه های تیز معرفی شد. پس از آن درست در سال هایی که ظاهر همه چیز از لبه های تیز تبدیل به کرو شدن و گردی میرفت لگراند از اولین شرکت هایی بود که در باز طراحی این کلید و پریزها از لبه های گرد استفاده نمود و با ایجاد انحنا در قسمت های بالا و پایینی موزاییک ها نسل مدرنی را به دنیا معرفی نمود. پس از آن در سال 2007 برای بار سوم موزاییک پروگرام باز طراحی شد که در این بروزرسانی نیز سبک جدید کرو در تمامی قسمت ها دیده شد. این سبک به قدری زیبا بود که تا سال 2020 لگراند نیاز به طراحی جدیدی در طراحی آن لازم ندید. سرانجام در سال 2020 مجدداً با تغییرات کوچکی موزاییک پروگرام لگراند با ظاهری جدید معرفی شد.

کلید و پریز لگراند طرح موزاییک

کلید موزاییک لگراندموزاییک پروگرام توسط لگراند به جهت تطبیق پذیری بیشتر با محیط ها اصلاح شده است. علاوه بر طراحی جدید با باز طراحی کلید و پریز موازییک جدید لگراند امکان ماژولار تر شدن، اتصال قوی تر و بالا رفتن سرعت نصب بر اساس اعلام رسمی شرکت لگراند شده است.
معرفی بیش از 250 مکانیزم و مغزی با کاربری های گوناگون اعم از پریزها، سنسورها، تجهیزات حفاظتی و امنیتی مثل محافظ جان و فیوز همه راه حل های یکپارچه لگراند در طیف متنوع مکانیزم های موزاییک پروگرام لگراند هستند.

کلید و پریز با رنگ متنوع

در باز طراحی کلید و پریز جدید لگراند رنگ های زیبا و جذابی دیده می شوند. سفید، آلومینیومی و مشکی رنگ هایی خنثی هستند که می توانند به صورت عمومی در هر محیطی مورد استفاده قرار گیرند. نام هایی که لگراند برای این رنگ ها در نظر گرفته است به ترتیب سفید براق brilliant white، آلومینیوم سنتی traditional aluminium و مشکی مات matt black است.

کلید و پریز چراغ دار

نسل جدید کلید و پریزهای چراغ دار لگراند با تکنولوژی EASY LED امکان نصب ال ای دی در زیر شاسی و قاب کلی هر یک از انواع کلید و پریز را ارائه می کند. این نورپردازی ها ضمن بخشیدن ظاهری جذاب به این دسته از کلید و پریزها سبب سهولت در پیدا کردن کلید ها در تاریکی شب می باشد.

سرعت نصب بالا

به لطف رابط جدیدی که توسط لگراند برای کلید و پریزهای موزاییک پروگرام معرفی شده است بدون از دست دادن وقت و سیم کشی های اضافی می توان اتصال پریزها را در کنار یکدیگر برقرار نمود. این رابط تحت عنوان Link Socket نام گذاری گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *