سیم و کابل

بهترین برند سیم برق ساختمان چیست؟

بهترین برند سیم برق چیست

اگر قصد خرید بهترین برند سیم و کابل ایرانی و باکیفیت دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که قصد خرید یک سیم برق مرغوب برای ساختمان خود را دارند و ممکن است سوالاتی در ذهن شما مطرح باشد که بهترین برند سیم برق ساختمانی چیست؟ در بسیاری از وب سایت ها خیلی از موارد حاشیه ای مطرح شده بود مثل توضیحات کلی در مورد مس، نوع پی وی سی و بسیار از موارد دیگر که در کل دانستن اینگونه موارد برای شما خیلی خوب است اما به عنوان شخصی که به دنبال پیدا کردن یک نام و برند خوب برای خرید یک مارک خوب سیم و کابل است، خواندن همه ی این موارد کمی خسته کننده به نظر می رسد. فرض کنید از صاحب یک نمایشگاه ماشین بپرسید بهترین برند خودرو سازی در دنیا کدام است؟ فروشنده هم در پاسخ به شما در مورد ویژگی های همه ی خودروهای خوب و آپشن ها و امکانات همه خودروها ساعت ها وقت شما را بگیرد و در نهایت شما متوجه نشوید که بنز بخرید، بی ام دابلیو بخرید یا آئودی.

بهترین برند سیم ساختمانی چیست؟

بهترین برند سیم برق ساختمانی چیست؟ به طور کلی چندین برند خوب در حوزه  سیم و کابل برق فعالیت می کنند. همه این برندها که در انتهای این مقاله نام آن ها را ذکر خواهم کرد محصولات مرغوبی را تولید می کنند اما نکته ای که خیلی مهم است این است که نه تنها در زمینه سیم و کابل برق، بلکه در همه زمینه ها مثل خودرو، تلفن همراه، لپ تاپ و غیره برندهایی وجود دارند که بهترینند و جزو چند برند اول و مطرح هستند. در این میان برندهای دیگری وجود دارند که ممکن است از کیفیت خوبی هم برخوردار باشند اما جزو آن چند برند معروف و اول نباشند. مثلاً شرکت اپل جزو برندهای باکیفیت و صدرنشین در بین دیگر تولید کنندگان تلفن همراه است. در این میان برندهای زیادی مثل موتورولا، بلک بری و اچ تی سی وجود دارند که در مقایسه با اپل در مقام های بعدی قرار می گیرند و در کل نه جای اپل را می گیرند نه می توان گفت که بد هستند.

مقایسه برندهای مختلف سیم و کابل

زمانی که از مقایسه برندهای مختلف سیم و کابل با یکدیگر صحبت می کنیم به معنای قرار دادن یک محصول یکسان این برندها تحت شرایط آزمایشگاهی خاص و گرفتن آزمون های متعدد است که در نهایت نتیجه نهایی آن باید اعلام گردد. اگر با هم صادق باشیم؛ تا امروز هیچ شخص یا گروهی چند برند مختلف سیم و کابل ایرانی را در آزمایشگاه تخصصی سیم و کابل خود با یکدیگر مقایسه نکرده است. آن چه که در فضای وب می بینید همه تبلیغات گسترده برای فروش محصولات است. آن چیزی که ما اعلام می کنیم نتیجه تحقیقات و شنیده ها در مورد برندهای مختلف از زبان مهندسین و برقکاران حرفه ای است که در طول زمان و بر اساس تجربه کاری با سیم و کابل های مختلفی سر و کار داشته اند. در واقع خریدار سیم و کابل هم باید از برق کاران و دست اندرکاران فعال در حوزه سیم و کابل که در زمینه سیم و کابل به صورت عملی کار می کنند در مورد بهترین برند سیم برق تحقیق کنند. اینکه از مغازه دار یا فروشگاهی بخواهیم در این خصوص پرسشی مطرح کنیم قطعاً به پاسخ درست و منطقی دست نخواهیم یافت.

برندهای خوب سیم و کابل ایرانی

حدود 6 برند مطرح در زمینه تولید سیم و کابل در ایران فعالیت می کنند. همه این برند ها تولید کنندگان خوبی در زمینه سیم و کابل هستند. بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته لیست بهترین برندهای سیم و کابل به شرح زیر می باشد:

  • شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد
  •  شرکت سیم و کابل سیمکو
  • شرکت کابل ابهر
  • شرکت سیم و کابل همدان
  • شرکت کابل مغان
  • شرکت سیم و کابل شیرکوه
  • شرکت سیم و کابل یزد

لازم به ذکر است که همه این برندها به دلیل محبوبیت بالا دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار هستند. برندهای معرفی شده بالا بدون پسوند یا پیشوند می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *