لیست قیمت محصولات

لیست قیمت محصولات شرکت برق سان تجارت پایدار در صفحه جاری قرار گرفته است. با کلیک بر روی هر یک از آیتم های زیر می توانید لیست قیمت مربوط به برند مورد نظر را مشاهده نمایید. توجه فرمایید که کلیه لیست قیمت های قرار گرفته در وب سایت برق سان به صورت روزانه بروزرسانی می گردند.

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد شامل سیم های برق افشان، کابل های برق افشان و زمینی تک رشته و چند رشته، کابل های مخابراتی و کابل های افشان شیلددار می باشد.

کابل آلومینیوم خراسان افشارنژاد

لیست قیمت کابل آلومینیوم خراسان شامل کلیه کابل های موجود آلومینیوم خراسان می باشد. در این لیست قیمت انواع کابل 1 رشته تا 4 رشته و انواع کابل سه فاز درج شده است.

کابل اعلام حریق خراسان افشارنژاد

لیست قیمت کابل اعلام حریق خراسان افشارنژاد شامل قیمت انواع کابل هالوژن فری خراسان، قیمت کابل نسوز با نوار میکا و انواع کابل های تولیدی مقاوم در برابر آتش شرکت خراسان می باشد.

کابل شبکه ایرانی

در لیست قیمت کابل شبکه ایرانی می توانید قیمت روز انواع کابل شبکه تولید داخل از برندهای مطرح ایرانی را مشاهده نمایید. قیمت کابل شبکه خراسان افشارنژاد، سیمیا و انواع برند های بزرگ تولید کننده کابل شبکه ایرانی در این صفحه قرار دارد.

تجهیزات برق و شبکه لگراند

لیست قیمت محصولات لگراند شامل کلیه تجهیزات برق و شبکه پسیو لگراند اعم از قیمت انواع کلید و پریز لگراند، قیمت تجهیزات شبکه لگراند، قیمت ترانکینگ و داکت و انواع کف خواب است که با ورود به این صفحه قابل مشاهده می باشد.

سیم و کابل یاقوت

لیست قیمت کابل یاقوت شامل سیم های تک روکش و سیم های دو روکش بافت فایبرگلس و همچمین کابل های سیلیکونی ضد حریق مورد تایید آتش نشانی می باشد که  در این صفحه قابل مشاهده است و تمامی قیمت ها به صورت لحظه ای بروزرسانی می شوند

لیست قیمت کنتاکتور هیوندای

لیست قیمت کنتاکتور هیوندای شامل قیمت انواع کنتاکتورهای AC و DC برند معروف کره ای هیوندای است که در آن کنتاکتورهایی با جریان نامی از رنج 9 آمپر تا 800 آمپر را  شامل می شود. این لیست قیمت به صورت دائم بروزرسانی می گردد.