سیم و کابل

جدول قطر سیم و کابل برق خراسان افشارنژاد

جدول قطر سیم و کابل خراسان افشارنژاد

در جدول قطر سیم و کابل برق، قطر سطح مقطع کلی انواع سیم و کابل شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد قابل مشاهده می باشد. جدول قطر کابل برق به جدولی گفته می شود که در آن قطر و سطح مقطع خارجی کابل ها در آن به واحد میلی متر درج شده است. استفاده از جدول قطر کابل زمانی اهمیت پیدا می کند که یک مصرف کننده قصد خرید یک لوله متناسب با سایز کابل خود قبل از خرید کابل برق داشته باشد. یا در مواقعی به دلیل عدم دسترسی به کابل خریداری شده در محلی امکان اندازه گیری آن وجود ندارد. به همین دلیل یک مسئول خرید نیاز دارد تا از سایز کابل برق موجود اطلاع پیدا کند. در جدول قطر کابل ها می توانید ابعاد و اندازه سطح مقطع تمامی کابل های برق موجود در بازار را مشاهده نمایید.
توجه فرمایید کلیه قطرهای ذکر شده برای کابل های استاندارد و برندهای معتبر می باشد. در برند های متفرقه موجود در بازار ممکن است به دلیل کاهش مواد و مس قطر خارجی کابل کمتر از میزان اعلام شده در جدول زیر باشد. بنابراین در صورتی که کابل مورد نظر شما از دسته کابل های استاندارد موجود در بازار می باشد می تواند به جهت دریافت سایز کابل برق به جدول زیر مراجعه فرمایید.

قطر کابل برق

جدول قطر سیم و کابل

انواع سایز کابل برق

انواع سایز کابل برق و همچنین قطر و سطح مقطع کابل ها در جدول زیر به استناد از دیتاشیت های شرکت صعنتی الکتریک خراسان افشارنژاد (سیم و کابل خراسان) گردآوری شده است. سایز کابل برق های زیر در شرایط طبیعی محیط و در آزمایشگاه فنی شرکت کابل خراسان اندازه گیری شده و در شرایط محیطی گوناگون ممکن است به دلیل انقباض یا انبساط مقدار کمی تغییرات داشته باشد. به همین دلیل اعداد اعلام شده به صورت قطعی نیست و ممکن است دارای 1 الی 2 درصد اختلاف در سایز کابل برق ها وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *