لیست قیمت کابل سیلیکون یاقوت

لیست قیمت سیم و کابل یاقوت

لیست قیمت سیم و کابل یاقوت به صورت لحظه ای توسط شرکت برق سان تجارت پایدار نماینده رسمی شرکت سیلیکون کابل یاقوت البرز به روزرسانی می شود. لیست قیمت کابل یاقوت شامل جدیدترین قیمت های فروش سیم و کابل سیلیکونی است که با توجه به نوسانات زیاد قیمت مواد اولیه سیلیکون و مس در بازار جهانی، دائماً در حال تغییر است. قیمت های موجود در لیست قیمت کابل یاقوت مربوط به کابل های سیلیکونی پرفروش می باشد و برای دانستن قیمت کابل سیلیکونی خارج از این لیست، می بایست با بخش فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. محصولات این لیست شامل قسمت های مختلفی همچون سیم تک رشته افشان سیلیکونی، سیم دو روکش فایبرگلس، کابل افشان سیلیکونی ساده، کابل افشان سیلیکونی فویل و شیلددار، کابل سیلیکونی فویل و درین وایر، کابل مفتولی و نیمه افشان مورد تایید آتش نشانی تهران، کابل های خاص در مقاطع مختلف براساس نیاز مشتری می باشد که در صورت نیاز می توانید توضیحات مختصری را درباره هر یک از گروه ها در این صفحه مطالعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت برق سان با شماره 34267000 تماس حاصل فرمایید.

قیمت سیم و کابل یاقوت

قیمت های سیم و کابل سیلیکونی یاقوت با توجه به قیمت مواد اولیه شامل سیلیکون و مس تغییر می نماید و کلیه قیمت های کابل یاقوت در این صفحه به صورت روزانه آپدیت می گردد. کابل های مقاطع خاص و کابل های سفارشی سیلیکونی در هر مقطعی قابل تولید می باشد و با توجه به طیف متنوع کابل های سیلیکونی و همچنین کابل های سفارشی سیلیکونی قیمت ها به صورت جداگانه توسط برق سان تجارت پایدار نماینده رسمی شرکت کابل یاقوت به مشتریان اعلام خواهد شد و قیمت کابل های خاص سیلیکونی مقاوم در برابر حریق و کابل های ضد حریق که در لیست قیمت سیم و کابل یاقوت وجود ندارد از دسته کابل های سفارشی این شرکت محسوب شده که به جهت تولید نیازمند قیمت گذاری و زمان تحویل حداقل 10 روزه می باشند.

در صورت نیاز به دانلود لیست قیمت سیم و کابل یاقوت، فایل لیست قیمت کابل سیلیکونی یاقوت با قابلیت دانلود در این صفحه قرار داده شده است.

لیست قیمت سیم و کابل یاقوت

تاریخ بروزرسانی:1403/02/12

لیست قیمت سیم و کابل یاقوت

سیم افشان سیلیکونی یاقوت

شرکت سیلیکون کابل یاقوت البرز تولید کننده سیم های سیلیکونی تک روکش از مقطع 0.15 میلیمتر مربع تا مقطع 300 میلیمتر مربع با بالاترین کیفیت بنا بر نیاز مشتریان می باشد. سیم های سیلیکونی در بسته بندی 500 متری به صورت کلاف برای مقاطع نازک تر و در بسته بندی های 100 متری برای سیم های سیلیکونی تا مقطع ده می باشد.

کابل افشان سیلیکونی یاقوت

کابل های افشان سیلیکونی یاقوت در مدل های هیت و فایر تولید می شوند و کابل های سیلیکونی افشان دارای حداقل دمای کاری -60 تا 200 درجه است و معمولا در قرقره های 1000 متری تولید می شوند.

کابل افشان شیلددار سیلیکونی یاقوت

به جهت جلوگیری از نویز و امواج مزاحم کابل های سیلیکونی SIHSI با حفاظت فویل و شیلد نیز تولید می گردد که شیلد آن با دستگاه های بریدر بافته می شود و از فویل آلومینیوم برای حفاظت در برابر فرکانس های پایین استفاده می گردد.

کابل ضد حریق یاقوت مورد تایید آتش نشانی

کابل های مورد تایید آتش نشانی برای سیستم اعلام حریق توسط شرکت کابل یاقوت براساس استاندارد BS7629-1 تولید و عرضه می گردد. لازم به ذکر است کابل اشاره شده می بایست مفتولی یا نیمه افشان باشد و روکش نهایی این کابل ها LTS3 می باشد.