کابل شبکه

کابل شبکه خراسان افشارنژاد

کابل شبکه خراسان افشارنژاد

یکی از خبرهای خوش و دلگرم کننده بازار آی تی را می توان پیوستن شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد به جمع تولید کنندگان کابل شبکه دانست. شرکت سیم و کابل خراسان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و از خوش نامان صنعت سیم و کابل ایرانی است که با قدمت 60 ساله از تولید کنندگان مطرح سیم و کابل برق به شمار می آید. خوش نامی شرکت کابل خراسان به دلیل استفاده از مواد مرغوب در طی سال های فعالیت خود و سختگیری در استاندارد های تولید سیم و کابل است که برآیند تولیدات این شرکت محصولات بسیار باکیفیت شده است. در این مقاله قصد داریم کابل شبکه خراسان را به صورت کامل بررسی نماییم.

کابل شبکه خراسان - مقدمه

با ورود شبکه های کامپیوتری به ایران کسی باور نمی کرد که تجهیزات شبکه امروز یک اصل مهم در ساختار زندگی باشد. وجود یک بستر کابلی به جهت اتصال مودم ها، پرینترها و کامپیوترها و شبکه جهانی به یکدیگر همه و همه امروز یک نیاز واقعی به شمار می آید. تا پیش از تولید کابل های شبکه در ایران برند های گوناگون جهانی هر یک با بازار هدف خاصی محصولات خود را در ایران به فروش می رساندند که با اعمال تحریم ها تامین کابل های شبکه اصلی و باکیفیت خارجی با خروج شرکت های عرضه کننده با مشکلات جدی مواجه شد. مدتی نگذشت که شرکت های داخلی اقدام به واردات کابل شبکه از کشور چین نمودند که برخی از این کابل ها از کیفیت خوب و برخی با کیفیت بسیار بدی برخوردار بودند. گسترده شدن بازار تجهیزات شبکه در ایران و ضعف در تامین نیاز کالای باکیفیت علی رقم تحریم ها سبب شد تا شرکت های تولید کننده سیم و کابل ایرانی به جهت تولید کابل های شبکه دست به کار شوند.

معرفی کابل شبکه خراسان افشارنژاد

قیمت شبکه خراسان افشارنژاد

کابل شبکه خراسان افشارنژاد با استفاده از تجهیزات تخصصی کابل شبکه و بر مبنای جدید ترین متد روز دنیا تولید می شود. تبعیت از استانداردها به صورت دقیق در کنترل کیفیت کابل شبکه خراسان سبب تولید محصولی بی عیب و نقص گردیده است. کابل شبکه خراسان از خانواده ششم کتگوری های کابل شبکه یعنی Cat6 تولید می شوند.
کابل شبکه Cat6 خراسان افشارنژاد با دو ساختار مختلف شیلددار و بدون شیلد تولید می شود. این کابل شبکه از 4 زوج به هم تابیده تشکیل شده که جنس هادی های قرار گرفته در آن از مس خالص 99/98 درصد می باشد. بر روی زوج های تابیده شده به جهت جلوگیری از ورود نویز و حفظ یکنواختی زوج ها از نوار پلی استر ضخیم استفاده شده است. در کابل شبکه SFTP خراسان متریال استفاده شده برای شیلد و فویل از مس سوپر افشان استفاده می شود. روکش نهایی کابل نیز از جنس پلیمر PVC می باشد.

کابل شبکه Cat6 UTP خراسان افشارنژاد

کابل شبکه Cat6 UTP خراسان افشارنژاد

کابل شبکه Cat6 UTP خراسان افشارنژاد از گروه کابل های Cat6 بدون شیلد و فویل خراسان است عرضه می شود. این کابل شبکه دارای 4 زوج به هم تابیده مسی می باشد که امکان جا به جایی اطلاعات با سرعتی معادل 250 مگاهرتز و با پهنای باند 1 گیگابیتی را فراهم می کند. رنگ روکش نهایی این کابل شبکه خراسان در این مدل آبی می باشد.

کابل شبکه Cat6 SFTP خراسان افشارنژاد

کابل شبکه Cat6 SFTP خراسان افشارنژاد

کابل شبکه Cat6 SFTP خراسان افشارنژاد با کد M022 ارائه می شود. این کابل نیز کابل شبکه ای با شیلد و فویل مسی قلع اندود است که امکان عبور دیتا با سرعتی معادل 500MHZ را فراهم می کند.

تکنولوژی ساخت کابل شبکه خراسان

در ساخت کابل شبکه تمام ایرانی شرکت خراسان افشارنژاد مس خالص 99/98 درصدی این محصول طی فرایندی با حذف ملکول های اکسیژن در ساختار ملکولی هادی، سطح رسانایی کابل شبکه به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است. این امر سبب شده تا کابل های تولیدی خراسان موفق به کسب هدروم 8.1db از دستگاه تست فلوک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *